مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-10بين الملل

مقاومت عراق فرایند قاچاق نفت سوریه توسط آمریکا را مختل کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «صادق عبدالله» کارشناس مسائل امنیتی در عراق خبر داد سرقت نفت سوریه و قاچاق آن به عراق توسط نیرو های آمریکایی به مدت 8 هفته است که متوقف شده است.

- یک کارشناس امنیتی در عراق می گوید حملات مکرر نیرو های مقاومت به پایگاه آمریکا در سوریه باعث شده نظامیان آمریکایی در وضعیت جنگی قرار بگیرند و فرایند سرقت و قاچاق نفت سوریه به عراق مختل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صادق عبدالله کارشناس مسائل امنیتی در عراق خبر داد سرقت نفت سوریه و قاچاق آن به عراق توسط نیرو های آمریکایی به مدت 8 هفته است که متوقف شده است.

صادق عبدالله، امروز (یکشنبه)، به پایگاه خبری المعلومه گفت که نیرو های آمریکایی که چند میدان نفتی سوریه را با کمک متحدانشان تحت کنترل دارند، ماهانه 3 تا 4 محموله به ارزش 10 تا 15 میلیون دلار سرقت می کردند که از این پول برای تأمین مالی عملیات نیرو های آمریکایی و متحدانشان استفاده می شد.

نیرو های آمریکایی مناطق نفت خیز شرق و شمال شرق سوریه را تحت اشغال دارند و با کمک شبه نظامیان کُرد موسوم به نیرو های دموکراتیک سوریه (قسد) محموله های نفتی را به پایگاه های خود در عراق قاچاق می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت عراق فرایند قاچاق نفت سوریه توسط آمریکا را مختل کرد

مقاومت عراق فرایند قاچاق نفت سوریه توسط آمریکا را مختل کرد