مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-04سياسي

تدوین سند استانی کاهش خطر حوادث و سوانح در هرمزگان


مدیرکل بحران استانداری هرمزگان گفت : با توجه به وضعیت خاص استان و بر اساس برنامه ملی کاهش خطر حوادث و سوانح ،جلسه بررسی مطالعات سند استانی کاهش خطر حوادث برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز در کارگروه بررسی مطالعات سند استانی پیرامون کاهش خطر حوادث اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاص استان هرمزگان و براساس برنامه ملی کاهش خطر حوادث و سوانح با مشارکت دستگاه های مسئول این برنامه تهیه شده است.

  وی به اهداف مورد نظر در این طرح اشاره و افزود: اهداف این طرح شامل ارائه برنامه ها و اقدامات مربوط به کاهش خطر و حوادث، پیش بینی و پیگیری کاهش خطر حوادث و سوانح در تمامی ابعاد است.

     بنا بر اظهار مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، یکی دیگر از اهداف این طرح، مدیریت یکپارچه و هماهنگ، تحقق تصمیم سازی، تصمیم گیری و سیاست گذاری در راستای افزایش تاب آوری و تحقق جامعه محوری مدیریت بحران خواهد.

   به گفته حسن زاده، خدمات مورد انتظار در طرح نیز شامل شناسایی و اولویت بندی مخاطرات به تفکیک شهرستان، شناسایی آسیب پذیری ها اعم از آسیب پذیری های فیزیکی و کالبدی، اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند استانی کاهش خطر حوادث و سوانح در هرمزگان

تدوین سند استانی کاهش خطر حوادث و سوانح در هرمزگان