مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-13سياسي

فرمانده سپاه قدس گیلان: مجمع بسیج نماد مردم سالاری دینی است


به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان مجمع بسیج یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی و اسلامی بوده و در صحنه های مختلف بسیار موفق بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان در سالن شهدای ناجا رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالاری است، اظهار کرد: مجمع بسیج یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی و اسلامی بوده و در صحنه های مختلف بسیار موفق بوده است.

   وی با اشاره به نفش مؤثر بسیج در حل بحران های مختلف در کشور در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در سازندگی و دفع فتنه ها گفت: هرجا انقلاب اسلامی با مشکل برخورد بسیج و بسیجیان پای کار آمده و به حل مشکلات کمک کردند.

  فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به فلسفه تشکیل بسیج در کشور توسط امام راحل (ره) بیان کرد: فلسفه تشکیل بسیج استفاده از ظرفیت بی نهایت مردم برای کمک به مسؤولان به منظور رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی است.

  دامغانی یکی از اهداف بسیج را اجرایی کردن برنامه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در دهه پنجم و گام دوم انقلاب نقش بسیج بسیار مهم است و امروز با توجه به نیاز کشور و جامعه، بسیج در همه عرصه و ابعاد فعالیت های خود را گسترش داده و آن را همزمان اجرا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه قدس گیلان: مجمع بسیج نماد مردم سالاری دینی است

فرمانده سپاه قدس گیلان: مجمع بسیج نماد مردم سالاری دینی است