مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-23فرهنگي

روایت سه سینماگر از مصائب فیلمسازی درباره فلسطین


نشست «فلسطین در قاب نقره ای» با حضور جمال شورجه، منوچهر محمدی، جواد اردکانی و سعید اسدی شامگاه اول آذرماه در موزه سینمای ایران برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در ابتدای این نشست جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده سینما گفت: در حال حاضر همه ما داغ دیده فلسطین هستیم چون ما امت مسلمان یک امت واحد هستیم.

هم اکنون بخشی از مسلمانان گرفتار یک رژیم جعلی منحوس و غاصبی شدند که این افراد ناجوانمردی خود را از زمان حضرت رسول آغاز کرده بودند.

آنها آن زمان خود را برتر از همه انسان ها می دانستند، انتظار داشتند تمام موحدان تابع آنها باشند و هیچ پیامبری از غیر بنی اسراییل نباشد.

اسراییلی ها تمام دنیا را برای خود می دادند و فکر می کنند دنیا باید تحت سیطره آنها باشد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی با کمک آمریکا زمین های فلسطین را غصب کرد، اظهار کرد: هیتلر گرچه ضد یهود بود اما با آنها همسو بود و یهودیان را از آنجا تاراند و به سمت آسیا آورد.

وقتی هلوکاست را بزرگترین دروغ تاریخ برمی شماری عده ای پریشان می شوند این غده سرطانی در نهایت به سرزمین فلسطینی ها آمدند و امروزاما این غده چرکین دوباره سر برآورده است.

کارگردان فیلم 33 روز با اشاره به دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق گفت: جنگ نعمت خفیه ای بود که بر ما تحمیل شد و حالا آثار این برکت را می بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سه سینماگر از مصائب فیلمسازی درباره فلسطین

روایت سه سینماگر از مصائب فیلمسازی درباره فلسطین