مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-29حوادث

رد زنی چرخ های موتورسیکلت، محیط بان ها را به شکارچی رساند


به گفته مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، رد زنی موتورسیکلت در ذخیرگاه زیست کره توران که مهمترین زیستگاه دو گونه در خطر انقراض یوزپلنگ آسیایی و گورخر ایرانی است، - محیط بانان را به شکارچی غیرمجاز حیات وحش رساند.

بهرامعلی ظاهری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از بازداشت دو شکارچی غیرمجاز در زیستگاه های این استان در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: این دو تیم شکارچی در زیستگاه های دو شهرستان شاهرود و دامغان دستگیر و تجهیزات شکار از آنها کشف شد.

وی از کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیرمجاز در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: مأموران اجرایی محیط زیست شهرستان دامغان با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان، در بازرسی از یک خودروی مشکوک در منطقه کلاریز دامغان موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح غیرمجاز pcp و یک دستگاه دوربین چشمی شدند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان از تشکیل پروندای در این ارتباط خبر داد و بیان کرد: متهم به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

وی با اشاره به کشف و ضبط یک قبضه اسلحه قاچاق در ذخیره گاه زیست کره توران شاهرود، اظهار کرد: ماموران اداره پارک ملی توران صبح روز گذشته (هفتم آذر ماه) به رد موتورسیکلتی برخوردند و ضمن رد زنی، به محل پنهان کردن موتورسیکلت رسیدند و در همان محل کمین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد زنی چرخ های موتورسیکلت، محیط بان ها را به شکارچی رساند

رد زنی چرخ های موتورسیکلت، محیط بان ها را به شکارچی رساند