مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-24سياسي

تفکر بسیج الگویی برای اداره جامعه در همه عرصه هاست


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تفکر بسیج الگویی برای مشارکت همه جانبه و اداره جامعه در همه عرصه ها است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تفکر بسیج الگویی برای مشارکت همه جانبه و اداره جامعه در همه عرصه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام سوم آذر ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد در خصوص مساله فلسطین، اظهار کرد: هشتم آذرماه روز همبستگی با ملت فلسطین بوده که به مساله ای جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه شهرکرد افزود: انجام صدها ظلم و ستم از سوی رژیم صهیونیستی غاصب به مردم مظلوم فلسطین، شکی برای نیرنگ ها باقی نگذاشت، آمریکا و هم پیمانانشان هر چند شعارهای زیبا سر دادند اما دروغی بیش نبود و دست آن ها برای جهانیان رو شده است.

نکونام گفت: کسانی که با تبعیض نژادی، سخن آزادی سر دادند، همه این کارها برای فریب افکار عمومی بوده است، امروز فلسطین به فضل الهی، مظلوم، مقتدر و مجاهد تلاشگر است و امید آن ها به مقاومت مردمی است که خوشبختانه این مقاومت شکل گرفته است.

وی ادامه داد: با تقویت نگاه و روحیه جهادی، چنان سیلی بر گوش صهیونیست ها و آمریکایی ها زدند که صدای آن جهان را به تحیر واداشت، فلسطینی ها با مقاومت خود در زیر شدیدترین ظلم ها و ستم ها دشمن را وادار به آتش بس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیج الگویی برای اداره جامعه در همه عرصه هاست

تفکر بسیج الگویی برای اداره جامعه در همه عرصه هاست