مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 00:352023-12-19سياسي

اقتدار جبهه مقاومت در منطقه از اصل بی بدیل امامت سرچشمه می گیرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اقدامات سلحشورانه انصار الله یمن گفت: اقتدار جبهه مقاومت در نقاط مختلف منطقه از اصل بی بدیل امامت سرچشمه می گیرد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اقدامات سلحشورانه انصار الله یمن گفت: اقتدار جبهه مقاومت در نقاط مختلف منطقه از اصل بی بدیل امامت سرچشمه می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه 28 آذر در نخستین سالگرد شهید خوشنام آرمیده در استانداری سمنان و نیز آیین تشییع پیکر یک شهید خوشنام دیگر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سمنان، معاونین و مشاورین استاندار و مدیران و کارکنان استانداری سمنان برگزار شد اظهار کرد: شهدای خوشنام دفاع مقدس به حضرت فاطمه زهرا( س) تأسی کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: شهدای خوشنام دفاع مقدس به حضرت صدیقه طاهره زکیه(س) تأسی کردند و در نهایت نیز همچون آن بانوی گرانقدر، گمنام به خاک سپرده شدند.

نماینده ولی فقیه در استان با ذکر خاطره شهید با اخلاص حمیدرضا میلانی اظهار کرد: این شهید روحانی همواره شهادت در گمنامی را از خداوند متعال طلب می کرد و آخرالامر پیکر مطهر وی پس از پانزده سال شناسایی شد و به میهن بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار جبهه مقاومت در منطقه از اصل بی بدیل امامت سرچشمه می گیرد

اقتدار جبهه مقاومت در منطقه از اصل بی بدیل امامت سرچشمه می گیرد