مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-25اقتصادي

سرمایه گذاری 3 هزار میلیاردی مخابرات برای توسعه شبکه ارتباطات سیار در کردستان


از ابتدای امسال تاکنون بیش از 3هزار میلیارد ریال برای توسعه شبکه ارتباطات سیار در استان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه اپراتور همراه اولِ مخابرات به عنوان اولین و بزرگترین شبکه ارتباطات سیار به مشتریان این حوزه خدمات متنوعی ارائه می دهد افزود: ارتقا سطح کیفی، ارائه بسته ها و سرویس های متنوع تلفن همراه از استراتژیهای منطقه است.

وی اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار در استان با سرمایه گذاری 3هزار و 45 میلیارد ریال اعتبار پروژه های قابل توجهی در سال جاری محقق شده اند.

وی به پروژه ارتقای تکنولوژی50 سایت موبایل (ارتقای تکنولوژی اینترنت موبایل از نسل دوم و سوم به نسل چهارم) در نقاط شهری و روستایی استان اشاره کرد و گفت: در شهرستان بانه یک سایت، شهرستان بیجار چهارسایت، شهرستان دهگلان 6 سایت، شهرستان دیواندره پنج سایت، شهرستان های مریوان و سروآباد هشت سایت، شهرستان سقز هفت سایت، شهرستان سنندج 12سایت، شهرستان قروه دو سایت و در شهرستان کامیاران پنج سایت به تکنولوژی4G ارتقا یافته است.

حکمت خاطرنشان ساخت: احداث چهار سایت جدید فول تکنولوژی موبایل، در روستاهای آساوله و میانه از توابع شهرستان سنندج، سایت رشه ده در شهرستان مریوان و سایت یوزیدر در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 3 هزار میلیاردی مخابرات برای توسعه شبکه ارتباطات سیار در کردستان

سرمایه گذاری 3 هزار میلیاردی مخابرات برای توسعه شبکه ارتباطات سیار در کردستان