مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-11حوادث

2 اتباع بیگانه شکارچی پرندگان در سروستان شناسایی شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز گفت: 2 نفر از اتباع بیگانه که اقدام به زنده گیری پرندگان شکاری در حوزه شهرستان سروستان می کردند توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کامران اسلاملو در این زمینه گفت: از متخلفین تعداد 15 فرد کبوتر وحشی که بدن آنها با تورهای پلاستیکی برای به دام انداختن پرندگان شکاری پوشش داده شده بود به دست آمد.

  وی اضافه کرد: همچنین از این افراد تعدادی دوربین شکاری و ادوات زنده گیری پرندگان شکاری، یک دستگاه خودرو وانت و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

    اسلاملو اظهار داشت: پس از دریافت گزارش مبنی بر حضور 2 نفر اتباع بیگانه ضمن شناسایی محل حضور متخلفین سریعا با دادستان شهرستان سروستان هماهنگی لازم انجام  شد و متخلفین دستگیر و پرونده آنها به دادگاه ارجاع شد.

    رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز نسبت به زنده گیری پرندگان در محدوده تحت مدیریت این شهرستان هشدار داد و گفت: پرندگان شکاری در رأس یکی از هرم های غذایی چرخه طبیعت هستند، بدون دخالت انسان جمعیت برخی از حشرات مضر و جوندگان را تنظیم و از ازدیاد غیرقابل کنترل آنها جلوگیری می کنند و زنده گیری آنها باعث آسیب به چرخه طبیعت و انقراض نسل آنها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 اتباع بیگانه شکارچی پرندگان در سروستان شناسایی شدند

2 اتباع بیگانه شکارچی پرندگان در سروستان شناسایی شدند