مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-24سياسي

رسالت اصلی امام جمعه دفاع جدی از انقلاب و نظام است


معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با بیان اینکه مسجد می تواند در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و امنیتی محور باشد، گفت: رسالت اصلی امام جمعه پشتیبانی و دفاع جدی از انقلاب و نظام است.

- حجت الاسلام والمسلمین عباس رضوانی نسب امروز، 3 آذرماه در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان رودسر، نماز جمعه را سنگر دانست و اظهار کرد: امام جمعه فرماندهی قرارگاه بزرگ فرهنگی شهرستان را عهده دار است.

وی با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی و مصوبات آن، افزود: امام جمعه باید مصوبات شورای فرهنگ عمومی را در دستور کار قرار دهد.

معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، از تدوین نظام مسائل در شهرها و شهرستان ها با محوریت ائمه جمعه خبر داد و خاطرنشان کرد: از سال 1399 تدوین نظام مسائل را به صورت سالانه در دستور کار داریم و لذا باید نظام مسائل شهرستان رودسر نیز تنظیم و تدوین شود.

حجت الاسلام رضوانی نسب خواستار همکاری و همراهی مدیران شهرستانی با امام جمعه شد و بیان کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت مسجد می توان کارهای زیادی را انجام داد.

وی نماز جمعه را یک محور دانست که همه گرد آن جمع می شوند و خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب، امام جمعه فقط امامِ روز جمعه نیست و در همه روزهای هفته این فضا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت اصلی امام جمعه دفاع جدی از انقلاب و نظام است

رسالت اصلی امام جمعه دفاع جدی از انقلاب و نظام است