مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-05سياسي

انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی برگزار شد


انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، سه شنبه، 14آذرماه، در این مراسم اظهار کرد: آذربایجان شرقی در حوزه ی روابط عمومی ظرفیت بسیار خوبی داشته و امکانات ساختاری، سازمانی، نرم افزاری، سخت افزاری و مالی در حوزه ی روابط عمومی استان شرایط خوبی دارد که باید برای به کارگیری آن تلاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این شورا مدیون تمام کسانی است که در سایه ی تلاش آنها اکنون این درخت، تنومند شده است.

وی با بیان این که هفت کمیته در شورا وجود دارد گفت: هر کدام وظیفه داریم گوشه ای از کارهای این کمیته را بر عهده بگیریم و در دوره ی جدید این شورا، کارهای در خور شهر و استانمان را انجام دهیم.

عزیزی راد با بیان این که جشنواره روابط عمومی با همه ی کم و کاستی ها برگزار شد، ادامه داد: روابط عمومی استان در دوره ی جدید باید تحول پیشرفتی داشته باشد و شرکت های خصوصی باید در این راه گام های موثری بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی برگزار شد

انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی برگزار شد