مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-10اقتصادي

کمک 48 میلیارد ریالی خیران برای آبرسانی به سیستان و بلوچستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 48 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار برای آبرسانی به مناطق دچار خشکسالی استان از سوی خیران در قالب طرح نذر آب در 2 سال اخیر جذب شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 48 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار برای آبرسانی به مناطق دچار خشکسالی استان از سوی خیران در قالب طرح نذر آب در 2 سال اخیر جذب شد.

سیدمحمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح نذر آب در 2 سال گذشته با سه رویکرد تأمین آب آشامیدنی، خدمات سلامت محور و خدمات معیشت محور توسط سازمان داوطلبان با حضور تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، زنجان، لرستان، اصفهان، کیش، یزد، سمنان، همدان، کردستان، خوزستان، قم، البرز، مرکزی و کرمانشاه به عنوان معین در 14 شهرستان سیستان و بلوچستان شامل خاش، نیمروز، هامون، سراوان، راسک، سیب و سوران، دلگان، چابهار، دشتیاری، کنارک، ایرانشهر، زهک، مهرستان و هیرمند اجرا شد.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه سلامت محور و خدمات درمانی رایگان 14 میلیارد و 461 میلیون و 100 هزار ریال به بیماران نیازمند استان کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در حوزه معیشت محورطرح نذر آب نیز 14 میلیارد و 455 میلیون و 200 هزار ریال اعتبار هزینه شده که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 48 میلیارد ریالی خیران برای آبرسانی به سیستان و بلوچستان

کمک 48 میلیارد ریالی خیران برای آبرسانی به سیستان و بلوچستان