مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-11اقتصادي

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در قزوین برگزار می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در استان قزوین خبر داد.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در استان قزوین خبر داد.

احمد خورگامی از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در این استان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه در حوزه کشاورزی نقش بسزایی در تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی داشته و صاحبان صنایع و پژوهشگران و متصدیان این صنعت را با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان آشنا کرده و تأثیر چشمگیری بر رشد و توسعه کشاورزی و اقتصادی کشور خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ادامه داد: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی برای دومین در سال جاری برگزاری می شود و علاقه مندان می توانند از 21 لغایت 24 آذر ماه از ساعت 15 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید حضور داشته باشند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، خورگامی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 40 واحد تولیدی و بازرگانی در قالب 36 غرفه محصولات خود را در زمینه های ادوات و ماشین آلات کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در قزوین برگزار می شود