مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-17فرهنگي

«مشت در نمای درشت» روایتی مستند از فراز و فرودهای زندگی سیدحسن حسینی


در آستانه رونمایی در هفدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت»، پوستر و لوگوی فیلم مستند سینمایی «مشت در نمای درشت» روایتی مستند از فراز و فرودهای زندگی سیدحسن حسینی شاعر برجسته رونمایی شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مستند سینمایی مشت در نمای درشت به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدصالح حجت الاسلامی و محصولی از مرکز هنری رسانه ای سلوک، در بخش نمایش ویژه هفدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت اکران خواهد شد.

این فیلم مستند در اولین روز از جشنواره سینماحقیقت ؛ روز دوشنبه 27 آذرماه ساعت 22 در سالن 4 پردیس سینمایی چارسو روی پرده می رود.

همزمان با اولین اکران مشت در نمای درشت در جشنواره سینماحقیقت ، پوستر رسمی این فیلم مستند با طراحی وهب رامزی و لوگوی فیلم با طراحی محمد اسفندیاری رونمایی و منتشر شد.

مشت در نمای درشت نمایی سینمایی از فراز و فرودهای زندگی هنری و حرفه ای شاعری برجسته است که از زبان خود، خانواده، دوستان و همکارانش روایت می شود.

در این فیلم مستند درباره ابعاد هنری و فعالیت های زنده یاد سیدحسن حسینی مصاحبه شده است که اسامی مصاحبه شوندگان به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: اسماعیل امینی، پرویز بیگی حبیب آبادی، محمدرضا ترکی، زهیر توکلی، سید حسین حسینی، سیدحامد حسینی، مرتضی سرهنگی، هادی سعیدی کیاسری، حسن صیادی، محمدصادق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مشت در نمای درشت» روایتی مستند از فراز و فرودهای زندگی سیدحسن حسینی

«مشت در نمای درشت» روایتی مستند از فراز و فرودهای زندگی سیدحسن حسینی