مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-25سياسي

عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد همدان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد درخواست 10 ساله مردم شهر همدان بود که هفته گذشته با ورود مسوولان دستگاه قضا، - عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد همدان به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد درخواست 10 ساله مردم شهر همدان بود که هفته گذشته با ورود مسوولان دستگاه قضا، مدیران شهری و سایر مسوولان اجرایی استان مورد بازدید نهایی قرار گرفت و دستور لازم در این زمینه صادر شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان در این باره گفت: عملیات آزاد سازی حریم و بستر رودخانه عباس آباد به طول بیش از 2 کیلومتر از روز جمعه 3 آذر شروع شده است.

رضا اخلاص مند با بیان اینکه تا حد امکان سعی بر این است که در این عملیات حالت طبیعی رودخانه از بین نرود، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه به جهت عبور ایمن سیلاب آغاز شده و به صورت تقریبی به 2 ماه زمان نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان تاکید کرد: به محض پایان مطالعه تعیین حد و بستر رودخانه عباس آباد توسط مشاور، اعلام عمومی شده و به اعتراضات واصله به حد و بستر اعلامی توسط کمیسون ماده سه کارشناسی، رسیدگی و رای صادره نیز ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد همدان آغاز شد

عملیات آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد همدان آغاز شد