مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-25ورزشي

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای حوزه بسیج نفت و گاز گچساران


همزمان با ششمین روز از هفته بسیج برخی از دستاوردهای حوزه بسیج نفت و گاز گچساران در 3 حوزه تالیفات، اختراعات و پیشنهادات برتر وزارت نفت در مجموعه شهید حاج قاسم سلیمانی در معرض دید عموم قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنعت نفت گچساران اظهار کرد: سازمان بسیج یکی از نیروهای پنج گانه انقلاب اسلامی است که به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، تشکیل شده است.

 وی بیان کرد: بسیج در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، محرومیت زدایی فعالیت دارد و تلاش های آنها به خوبی در نقاط مختلف کشور مشاهده می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بسیج به هیج گروه و جریان خاصی اختصاص نداشته و متعلق به یک عصر و یک نسل خاص نیست.

کمالی عنوان کرد: بسیجی منادی مبارزه با ظلم و دستگیری مظلوم است، در تمام رویدادهای مختلف انقلاب اسلامی اعم از 8 سال دفاع نقدس،کرونا،حفاظت از آرمان های انقلاب و خون شهداء و مقابله با فتنه های دشمنان بسیج حضوری موثر و در صف اول حضور داشته است.

وی با اشاره به جنایت های رژیم غاصب اسراییل گفت: در غزه بیش از 14 هزار انسان بی گناه از مرد و زن و کودک توسط اسراییل غاصب و جنایتکار به خاک و خون کشیده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای حوزه بسیج نفت و گاز گچساران

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای حوزه بسیج نفت و گاز گچساران