مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-14سياسي

سرلشکر موسوی: انتظار داریم دانشگاه های افسری الگو بودن را مدنظر قرار دهند


توجه ما به دانشگاه افسری از گذشته خوب بوده، این دانشگاه ها همواره ممتاز بودن را به همراه دارند، اما ما انتظار داریم که الگو بودن را به همراه خود داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، در مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی که در ستاد ارتش برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: به همه عزیزان در خصوص این امر ارزشمند خداقوت عرض می کنم، جمع کردن توانمندی های ارتش در یک جا، کاری بسیار بزرگ بوده و واقعا چنین کار بزرگ و ارزشمندی جای شکر به درگاه خداوند متعال دارد.

وی افزود: از تمامی فرماندهان، نیروهای نظامی و کادر اجرایی که در برپایی این غرفه های آموزشی زحمات بسزایی را بر عهده داشتند، تقدیر به عمل آورم، به نظرم می رسد آنچه که بازدیدکنندگان، اظهار می کردند، این بود که در این نمایشگاه کار بسیار بزرگی صورت گرفته است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به سه نکته از این نمایشگاه، گفت: نکته اول منزوج بودن تربیت و آموزش در کنار یکدیگر، نکته دیگری معطوف به میدان بودن فرآیند آموزش به میدان عمل بوده و نکته سوم این بود که کلیدواژه ها و نکات رهبر معظم انقلاب در فرآیند آموزش ارتش دیده شده است، ما باید این ارزش ها را حفظ و آن ها را ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: انتظار داریم دانشگاه های افسری الگو بودن را مدنظر قرار دهند

سرلشکر موسوی: انتظار داریم دانشگاه های افسری الگو بودن را مدنظر قرار دهند