مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-28سياسي

پیامک یکی از گروه های اصولگرا برای داوطلبان انتخابات


قائم مقام دبیرکل حزب انجمن اسلامی مهندسین گفت: توقع دوستداران جریان اصولگرایی این است که یک لیست واحد و یک صدای واحد بشنوند.

انشاء الله منیت های مان را کم کنیم و از بعضی خواسته ها و حرف های ثابت خودمان یک مقدار کوتاه بیاییم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا،  علیرضا خجسته پور قائم مقام دبیرکل حزب انجمن اسلامی مهندسین در مورد ارسال پیامکی از سوی یکی از گروه های سیاسی اصولگرا برای داوطلبان گفت: بله، من هم پیامک شورای ائتلاف را دریافت کردم و دوستان دیگری هم در جریان اصولگرایی بودند که این پیامک را دریافت کردند.

اما نکته قابل توجه این است که اولا سلایق و تاکتیک ها در فضای رقابت انتخاباتی مختلف بوده و هرکسی ممکن است یک سلیقه یا تاکتیکی برای جلب و جذب افرادی که می توانند یک لیست قوی را از انتخابات تشکیل بدهند، داشته باشد.

وی افزود: شورای ائتلاف هم با این رویکرد این پیامک را ارسال کرده و بالاخره کسانی که منصوب به جریان اصولگرایی و نیروهای انقلاب بودند، پیامک را دریافت کردند.

البته به نظرم کار طبیعی است که بالاخره یک جریانی که در چند انتخابات، (انتخابات شورای شهر و مجلس قبل) با گروه زیادی از کاندیداهای شورای شهر و مجلس ارتباط داشته، مجددا بخواهد این ارتباط را برقرار کند، رزومه های آنها را دریافت کند، بررسی هایی را انجام دهد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک یکی از گروه های اصولگرا برای داوطلبان انتخابات

پیامک یکی از گروه های اصولگرا برای داوطلبان انتخابات