مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-13اجتماعي

آمادگی شهرداری زنجان با 195 دستگاه انواع ماشین آلات برای زمستان


شهردار زنجان با تأکید بر آمادگی شهرداری زنجان برای ورود به زمستان گفت: در این راستا شهرداری با 195 دستگاه انواع ماشین آلات و 800 نیروی انسانی خود را برای زمستان آماده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان ظهر امروز و در حاشیه مانور عملیات زمستانی شهرداری زنجان که در شهرک پونک برگزار شد، با تأکید بر آمادگی شهرداری زنجان برای زمستان باتوجه به بینی های انجام شده از اواسط تابستان اظهار کرد: این برنامه ریزی در سه بخش قبل، حین و بعد از بارش ها انجام شده و آمادگی وجود دارد.

شهردار زنجان از برنامه ریزی برای کاهش استفاده از نمک و ماسه به هنگام بارش در سطح خیابان ها خبر داد و تصریح کرد: با توجه به بینی محلول پاشی در خیابان ها البته در بارش هایی با حجم کم، نیاز به نمک و ماسه پاشی کاهش می یابد.

وی به طراحی سناریوهای مختلف برای زمستان در سطح شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در این راستا 195 دستگاه شامل انواع ماشین آلات موردنیاز برای انجام عملیات در زمستان آماده شده که شامل 15 دستگاه نمک پاش مکانیزه، 12 دستگاه مینی لودر، 18 دستگاه تیغه برف روب، 10 دستگاه گریدر و تعداد زیادی خاور برای جمع آوری برف در خیابان های فرعی و تنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری زنجان با 195 دستگاه انواع ماشین آلات برای زمستان

آمادگی شهرداری زنجان با 195 دستگاه انواع ماشین آلات برای زمستان