مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-04سياسي

معاون رییس جمهور: 40 درصد برای استخدام افراد بومی در نظر گرفته شده است


دانشگاه ها باید در ارتقاء سطح علمی افراد بومی تلاش کنند؛ برای افراد بومی، 40 درصد امتیاز مازاد در نظر گرفته شده و امتیاز بیش از این، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، میثم لطیفی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور امروز در جلسه با روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خوزستان به منظور بررسی کمبود نیروی درمانی استان، اظهار کرد: دولت مردمی در راستای اجرای عدالت در بخش استخدام و خدمت رسانی به مردم، بر بومی گزینی نیروها تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه نباید از استانداردهای تخصصی در بومی گزینی نیروها غافل شد، تصریح کرد: دانشگاه ها باید در ارتقاء سطح علمی افراد بومی تلاش کنند؛ برای افراد بومی، 40 درصد امتیاز مازاد در نظر گرفته شده و امتیاز بیش از این، باعث به هم خوردن شرایط خواهد شد.

رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افزود: تقدم بهداشت بر درمان از سیاست های دولت بوده که در مجوزهای استخدام به این موضوع توجه شده است.

همچنین راه اندازی بیمارستان های جدید و توجه به فوریت های پزشکی در دستور کار دولت است.

لطیفی با اشاره به اینکه بازنگری شاخص ها در استخدام نیروهای وزارت بهداشت و درمان در اولویت است، گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور با تمرکز بر ظرفیت درمانی چند استان به عنوان طرح پایلوت، به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: 40 درصد برای استخدام افراد بومی در نظر گرفته شده است

معاون رییس جمهور: 40 درصد برای استخدام افراد بومی در نظر گرفته شده است