مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-26سياسي

جهاددانشگاهی ثمره تفکر بسیجی است


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی ثمره تفکر بسیجی است، بیان کرد: هر جا روحیه و تفکر بسیجی حاکم باشد، مدیریت با روحیه و کار جهادی همراه است و نوید عبور از موانع و پیشرفت و رشد و تعالی و پویایی و سرافرازی و خدمت بی منت می دهد.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی ثمره تفکر بسیجی است، بیان کرد: هر جا روحیه و تفکر بسیجی حاکم باشد، مدیریت با روحیه و کار جهادی همراه است و نوید عبور از موانع و پیشرفت و رشد و تعالی و پویایی و سرافرازی و خدمت بی منت می دهد.

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که در ملت های مسلمان رشد کرده است.

هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

وی ادامه داد: امام راحل بسیجی بودن را نشان افتخار خود در این دنیا می دانست و به صفا و اخلاص بسیجیان غبطه می خورد تا جایی که نوجوان سیزده ساله بسیجی را رهبر خود دانست.

حسینی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی ثمره تفکر بسیجی است، تصریح کرد: هر جا روحیه و تفکر بسیجی حاکم باشد، مدیریت با کار جهادی همراه است و نوید عبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی ثمره تفکر بسیجی است

جهاددانشگاهی ثمره تفکر بسیجی است