مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-20اجتماعي

زنگ آب در مدارس شهرستان سقز نواخته شد


مراسم زنگ آب در راستای پانزدهمین جشنواره نخستین واژه با هدف جلب توجه به آب و حفظ و حراست از این مایه حیات در سقز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، مراسم زنگ آب در قالب پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه ویژه دانش آموزان با مشارکت امور آب و فاضلاب سقز، آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز در این مراسم اظهار کرد: پیام این مراسم مصرف بهینه آب برای دانش آموزان است که با لحاظ کردن خانواده های این دانش آموزان و همکاران، جمعیت بزرگی مخاطب پیام جشنواره هستند.

گلباغی افزود: اگر بتوانیم پیام مصرف بهینه را به خوبی در میان دانش آموزان نهادینه کنیم قطعا آن ها نیز قادر هستند که موضوع مصرف صحیح را به درون خانواده های خود برده و به این ترتیب هدف نهایی این جشنواره محقق می شود.

مدیر امور آبفا بانه هم گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، آموزش مدیریت مصرف آب و روش های بهینه مصرف به دانش آموزان و محصلان و همچنین افزایش شناخت دانش آموزان از وضعیت منابع آب استان است.

سیدجلال صادقی افزود: همچنین قصد داریم با برگزاری این برنامه، سطح آگاهی کودکان را در ارتباط با نقش و اهمیت آب در زندگی افزایش دهیم و آنها را با مفاهیم صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب بیشتر آشنا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آب در مدارس شهرستان سقز نواخته شد

زنگ آب در مدارس شهرستان سقز نواخته شد