مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-10حوادث

تخریب 253کوخه زنده گیری پرندگان شکاری در بوشهر


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از تخریب 253کوخه زنده گیری پرندگان در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرحمن مرادزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در رابطه با این خبر، اظهار داشت: با پایان یافتن فصل کوخه نشینی و عملیات مبارزه با صید غیرقانونی پرندگان شکاری که از ابتدای مهرماه در بیشتر شهرهای این استان آغاز شده بود، با حضور و تلاش پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان تعداد  253 کوخه تخریب و 536 تور زنده گیری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر امسال پیش از آغاز مهرماه با آماده سازی ناوگان خودرویی و موتوری، خود را برای حضور مستمر در مناطق هدف کوخه نشینان و شکارچیان متخلف مهیا کرد تا با صید و قاچاق پرندگان شکاری مقابله کند.

مرادزاده بیان کرد: در پایان بیش از دوماه فعالیت برای مبارزه با کوخه نشینی و نا امن نمودن مناطق طبیعی استان، 780نفر روز ماموریت از سوی نیروهای یگان حفاظت این استان انجام شد که در نتیجه 13متخلف کوخه نشینی دستگیر و 62نفر نیز در حین این گشت ها متواری شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ادامه داد: به دنبال این اقدامات امسال 33بهله دلیجه و 242قطعه قمری و دیگر پرنده ها از این کوخه ها کشف و در دامان طبیعت رها سازی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 253کوخه زنده گیری پرندگان شکاری در بوشهر

تخریب 253کوخه زنده گیری پرندگان شکاری در بوشهر