مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-03سياسي

تشریح جزییات جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری از قول سخنگوی آموزش مجلس


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری در کشور، گفت: پیگیر جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری هستیم.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا با اشاره به مشکل جذب 2 هزار و 50 نفر ازافرادی که در آزمون استخدامی آموزگاری کشور پذیرفته شد ه اند، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی پیگیر حل مشکلات این افراد است.

وی با بیان اینکه این افراد در آزمون کتبی استخدامی آموزگاری کشور قبول شده اند اما در مصاحبه مربوط به جذب موفق نبوده اند، تصریح کرد: وقتی از طرف وزارت آموزش و پرورش جذب نیرو از طریق تکمیل ظرفیت اعلام شد، اولویت جذب  با پذیرفته شده گان آزمون آموزگاری بودند اما  این اولویت مورد ایراد دیوان عدالت اداری قرار گرفت و عنوان کرد چون فراخوان جدید است، باید  تمام نیروها شرکت کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی با تغییر منطقه خود شانس قبولی بالاتری پیدا کردند و جذب شدند.

البته ممکن است از طریق فراخوان 2 هزار و 50 نفر وارد مجموعه آموزش و پرورش شوند در حقیقت هنوز گزینش قطعی نشده که بگوییم پذیرفته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری از قول سخنگوی آموزش مجلس

تشریح جزییات جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری از قول سخنگوی آموزش مجلس