مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-06سياسي

یکی از مؤلفه های اقتدار کشور، جهاد علمی است


معاون علمی پژوهشی و فناوری سپاه امام رضا(ع) گفت: وظیفه بسیج کردن همه ظرفیت ها در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی.

به خصوص علمی و فناوری در دکترین و سند اعتلای بسیج ترسیم شده و هر کس در این عرصه ها نقش آفرین باشد، - محمود رضا کفاش در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: وظیفه بسیج سازی و بسیج کردن همه ظرفیت ها در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی و علمی و فناوری در دکترین بسیج به خوبی تعریف شده است و هر کس در این عرصه ها نقش آفرینی کند و مدیریت و حرکت جهادی داشته باشد از نظر مجموعه سازمان بسیج مستضعفین، یک بسیجی محسوب می شود.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم مبنی بر رسیدن به مرجعیت علمی در افق و چشم انداز نقشه راه بسیج و آینده کشور در عرصه علمی و فناوری، افزود: قرارگاه جهاد علمی یکی از قرارگاههای 11گانه بسیج است که وظیفه هدایت، حمایت و پشتیبانی نخبگان، فناوران، مبتکرانِ خلاق بسیج را برعهده دارد و این مهم نیز در سند 10 ساله اعتلای بسیج به خوبی ترسیم شده است.

معاون علمی پژوهشی و فناوری سپاه امام رضا علیه السلام ادامه داد: همه تلاش و همت بسیج بر این است که جایگاه علم و فناوری را چه در استان و چه در کشور بر اساس مطالبه رهبر معظم انقلاب به مرجعیت علمی برساند، چرا که یکی از مؤلفه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مؤلفه های اقتدار کشور، جهاد علمی است

یکی از مؤلفه های اقتدار کشور، جهاد علمی است