مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-11حوادث

کشف 623 کیلوگرم موادمخدر در جاسک/ 64 متهم به سرقت دستگیر شدند


فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 632 کیلوگرم انواع موادمخدر در یک عملیات منسجم پلیسی در شهرستان جاسک خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 632 کیلوگرم انواع موادمخدر در یک عملیات منسجم پلیسی در شهرستان جاسک خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان امروز (بیستم آذرماه)، در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر جاسک با همکاری ماموران انتظامی سیریک از انتقال موادمخدر از محورهای شرقی توسط یک دستگاه پژو پارس مطلع و بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این راستا به مدت 24 ساعت اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی و رصد و کنترل خودروهای عبوری کردند، افزود: حین کنترل خودروهای عبوری ماموران موفق شدند خودروی پژو پارس موردنظر را مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه راننده خودرو به دستور پلیس توجهی نکرد و قصد دورزدن در محور را داشت که با شلیک ماموران به لاستیک های خودرو مجبور به توقف آن می شود که در بازرسی از این خودرو 578 کیلوگرم تریاک، 56 کیلوگرم شیشه و هشت کیلوگرم هرویین در مجموع به میزان 632 کیلوگرم مواد مخدرکشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 623 کیلوگرم موادمخدر در جاسک/ 64 متهم به سرقت دستگیر شدند

کشف 623 کیلوگرم موادمخدر در جاسک/ 64 متهم به سرقت دستگیر شدند