مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-26اجتماعي

راه اندازی و بروزرسانی 35دوربین نظارتی تصویری در جاده های هرمزگان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان، از راه اندازی 23 سامانه دوربین نظارتی جدید و تعویض 12 دوربین نظارتی تصویری در جاده های این استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان، از راه اندازی 23 سامانه دوربین نظارتی جدید و تعویض 12 دوربین نظارتی تصویری در جاده های این استان خبر داد.

عباس شرفی، امروز (پنجم آذرماه)، در حاشیه بازدید از جاده های مواصلاتی استان هرمزگان، افزود: در حال حاضر 23 دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی هرمزگان فعال است که بزودی در 23 نقطه جدید محورهای استان سامانه دوربین نظارت تصویری نصب و 12 دستگاه دوربین قدیمی نیز با دوربین های جدید با قابلیت دید در شب جایگزین خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای هرمزگان بویژه در ایام پرترافیک و هنگام بارش ها بیان کرد: این سامانه ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تصریح کرد: تصویر این دوربین ها بر روی اپلیکیشن و سایت 141 برای همه هموطنان قابل مشاهده است و هموطنان می توانند برای مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت های سامانه 141 استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی و بروزرسانی 35دوربین نظارتی تصویری در جاده های هرمزگان

راه اندازی و بروزرسانی 35دوربین نظارتی تصویری در جاده های هرمزگان