مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-18سياسي

ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز از اهداف برگزاری اجلاس سراسری نماز است


رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان، برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز در استان زنجان را بستر مناسبی برای تقویت روحیه دینی و معنوی جوانان و عموم افراد جامعه عنوان کرد و گفت: - ایسنا/زنجان رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان، برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز در استان زنجان را بستر مناسبی برای تقویت روحیه دینی و معنوی جوانان و عموم افراد جامعه عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت برای ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز به ویژه در نسل نو استفاده کنیم.

حجت الاسلام علی ناصر صبح امروز ( دوشنبه 27 آذرماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص میزبانی سی امین اجلاس سراسر نماز، اظهار کرد: مسجد یکی از مکان های مقدس بود که پیامبر گرامی اسلام پس از مبعوث شدن به پیامبری آن را احداث کرد.

وی با اشاره به اینکه مسجد تنها محلی برای عبادت خداوند نیست و کارکردهای متعددی دارد، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات مسلمانان، قضاوت ، تصمیم گیری در خصوص موضوعات نظامی، سیاسی و اجتماعی در مسجد انجام می شود.

این مسئول با یادآوری که دشمن به کارکردهای مسجد و نقش آن در اتحاد همدلی مسلمانان پی برده است، تصریح کرد: دشمنان صدر اسلام در مقابل مسجدی که پیامبر گرامی اسلام ساخت مسجد ضرار را بنا کردند تا از این طریق به پیامبر ضربه وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز از اهداف برگزاری اجلاس سراسری نماز است

ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز از اهداف برگزاری اجلاس سراسری نماز است