مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-29اقتصادي

تلاش برای هدفمند شدن صنعت گردشگری در نمایشگاه گردشگری پارس


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس گفت: معرفی جاذبه ها و هدفمند شدن صنعت گردشگری را در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی پارس دنبال خواهیم کرد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس گفت: معرفی جاذبه ها و هدفمند شدن صنعت گردشگری را در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی پارس دنبال خواهیم کرد.

سیدعلی نصیری امروز، 8 آذرماه با بیان اینکه فارس، استانی گردشگرپذیر است، گفت: از هر منظر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که بیشترین امکانات گردشگری در فارس وجود دارد.

وی با بیان اینکه حتی کمترین آلودگی کشور هم مربوط به این استان و کلانشهر شیراز است، افزود: فارس و شیراز، یکی از پایه های تاریخی ایران است همان طور که از نظر مذهبی هم شیراز عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) را دارد و همچنین بیشترین بقاع متبرکه در فارس و شیراز وجود دارد و در زمینه شعر و ادب هم شیراز با وجود دو شاعر بزرگ سعدی و حافظ سرآمد است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس ادامه داد: شیراز با داشتن هتل ها و اقامتگاه ها، بستر خوبی در زمینه گردشگری ایجاد کرده و از طرفی مردم با فرهنگ آن هم نشان داده اند که مهمان پذیر و مهمان دوست هستند.

نصیری افزود: از آنجا که سهامدار عامه شرکت نمایشگاه های بین المللی و هم سهامدار شرکت گردشگری هستیم، کمک به صنعت گردشگری را از وظایف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای هدفمند شدن صنعت گردشگری در نمایشگاه گردشگری پارس

تلاش برای هدفمند شدن صنعت گردشگری در نمایشگاه گردشگری پارس