مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-25فرهنگي

اعلام برگزیدگان سی وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان


آیین پایانی سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان شامگاه روز گذشته در تالار آفتاب اهواز به اجرا درآمد و برگزیدگان این دوره از جشنواره اعلام شدند.

- ایسنا/خوزستان آیین پایانی سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان شامگاه روز گذشته در تالار آفتاب اهواز به اجرا درآمد و برگزیدگان این دوره از جشنواره اعلام شدند.

در این دوره از جشنواره 60 نمایش به دبیرخانه واصل شد و از کل آثار رسیده 9 نمایش صحنه ای و هفت نمایش خیابانی سر از مرحله نهایی درآوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات داوران سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان شامل علی رضا استادی، مسعود موسوی و مجتبی رستمی فر برگزیدگان این دوره را به شرح زیر اعلام کردند: برگزیدگان بخش صحنه ای برگزیده: هومان هادی زاده در بخش بروشور برای نمایش خان نهم تندیس جشنواره: سامان نیکدل و محمدمنصورزاده برای موسیقی نمایش بهشت حکیم الله از دزفول لوح تقدیر: کسری افروغ و علی افروغ برای نمایش رسم الخط از اهواز لوح تقدیر بخش طراحی لباس: رعنا افشاری برای نمایش خان نهم از شوشتر گریم: هیات داوران برگزیده ای نداشت طراحی نور: تندیس جشنواره بب ایمان نخلستانی برای نمایش سایلنت هملت سایلنت از اهواز تقدیر: مازیار آشوغ برای نمایش اول شخص مفرد از اندیمشک رتبه اول تا سوم طراحی صحنه: زهرا مرادی پور برای نمایش اول شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان سی وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان

اعلام برگزیدگان سی وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان