مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-22سياسي

تبلیغات محیطی و رسانه ای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی تقویت شود


استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تقویت تبلیغات محیطی و رسانه ای کنگره 10 هزار شهید استان در مدت باقی مانده تا برگزاری این رویداد ملی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم عصر امروز در جلسه کنگره 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: گزارشات مربوط به برنامه های این کنگره قطعا بیشتر و حجیم تر از موارد مطرح بوده و به طور قطع برنامه مفصلی در حال انجام است.

وی با اشاره به نقش تبلیغات محیطی و رسانه ای کنگره 10 هزار شهید استان در انگاره سازی از این رویداد برای افکار عومی اضافه کرد: باید از  فرصت باقی مانده تا برگزاری کنگره، استفاده کافی را برای تبلیغات و رسانه ای کردن این رویداد بکنیم و صدا وسیما نیز زمان کافی را نیز برای انعکاس جامع و فراگیر آن اختصاص دهد.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: شمارش معکوس برگزاری کنگره از امروز شروع شده و تمام نهادها و سازمان ها برای مشارکت هر چه بهتر در این امر مهم برنامه ریزی و از آثار شهدای مربوط به آن سازمان برای فضا سازی مناسب استفاده کنند.

خرم تاکید کرد: هیچ  یک از کمیته های کنگره نباید در اجرای وظایف خود و مسئولیتی که بر عهده گرفته اند کوتاهی کنند و همچنین به خاطر منابع مالی کارها نباید معطل بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات محیطی و رسانه ای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی تقویت شود

تبلیغات محیطی و رسانه ای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی تقویت شود