مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-13بين الملل

محاکمه مجاهدین و فرزندان نامشروع منافقین


هم زمان با راه افتادن دادگاه رسیدگی به جنایت های گروهک تروریستی منافقین در تهران شاید لازم باشد رفتار منافقانه را نیز روی میز دادستان قرار دهیم تا کیفرخواست آن را نیز صادر کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جوان نوشت: تابستان سال 60 درست در روز هایی که آهنگ جنگ مسلحانه تروریست ها در خیابان شتاب گرفته بود، انتشار یک خبر عجیب درباره واردات برخی لوازم یدکی تقلبی بنز در تهران مورد توجه روزنامه ها قرار گرفت؛ در جزییات این ماجرا آمده بود که یک شرکت ایرانی در چکسلواکی در طول یک سال گذشته قطعات استوک اروپای شرقی را جای لوازم اصلی آلمانی به ایران صادر کرده و این کار باعث تصادف شدید ماشین های سنگین در جاده ها شده است.

آن روز ها به دلیل درگیری های سیاسی از یک سو و نیز افزایش تحرکات دشمن بعثی در مرز های جنوبی، این خبر مورد توجه قرار نگرفت؛ اما نزدیک به پنج سال بعد علی زرکش از کادر های رده بالای گروهک تروریستی منافقین در یکی از نشست های تشریحی و غسل فکری گروهک در پادگان اشرف فاش کرد که این لوازم دست دوم و تقلبی را منافقین به ایران وارد کرده و به جای جنس اصلی و آکبند در بازار فروخته اند.

نفر دوم سازمان رجوی گفته بود که این بازار سود بالایی برای سازمان داشته و خرج خرید اسلحه برای کشتن مردم عادی در تهران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه مجاهدین و فرزندان نامشروع منافقین

محاکمه مجاهدین و فرزندان نامشروع منافقین