مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-25سياسي

آیت الله رکنی: حضور استاندار هرمزگان بین مردم اقدامی ارزشمند و سازنده است


سفرهای شهرستانی استاندار هرمزگان و حضور بی واسطه در شهرها و ساعت ها زمان گذاردن برای شنیدن مشکلات مردم و حل آنها کاری ارزشمند است که سبب امید مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله محمد جواد رکنی از چهره های شاخص روحانیت در جنوب کشور امروز درباره اهمیت حضور مسئولان در میان مردم، از حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بندرلنگه و در بین مردم تقدیر و تاکید کرد: این اقدامات آثار و برکات بسیاری دارد و می تواند منشا اثرات خیر باشد.

وی ادامه داد: حرکت های مردمی استاندار هرمزگان موجب شده است که جایگاه بسیار خوبی بین مردم استان داشته باشد و باید بابت این جایگاه خدا را شاکر بود.

آیت الله رکنی گریزی به مطالبات مردم از استاندار هرمزگان نیز زد و گفت: یکی از مسائل مردم بحث فعال شدن پروازهای فرودگاه بندرلنگه است چنانچه سابقا همه روزه از این فرودگاه پروازهایی برقرار بود که لازم است دوباره این امر احیا شود.

تولیت حوزه علمیه بندرلنگه گفت: امیدآفرینی در دل مردم با احساس مسئولیت مردم ارتباط مستقیمی دارد و حضور مسئولان در کنار مردم برای حل مشکلات، گامی در جهت رشد رضایتمندی است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رکنی: حضور استاندار هرمزگان بین مردم اقدامی ارزشمند و سازنده است

آیت الله رکنی: حضور استاندار هرمزگان بین مردم اقدامی ارزشمند و سازنده است