مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-19سياسي

شناسایی و معرفی الگوهای شاخص زن و مادر در جشنواره بانوی تمدن ساز لرستان


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از شناسایی و معرفی الگوهای شاخص زن و مادر در جشنواره بانوی تمدن ساز استان خبر داد.

- شناسایی و معرفی الگوهای شاخص زن و مادر در جشنواره "بانوی تمدن ساز" لرستان ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از شناسایی و معرفی الگوهای شاخص زن و مادر در جشنواره "بانوی تمدن ساز" استان خبر داد.

فریبا ولی پور امروز 28 آذرماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز زن و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی، نیاز بیش از پیش جامعه به برنامه های فرهنگی حوزه زنان و همزمانی هفته زن با سالروز شهادت سردار دلها، رسالت ما را در برگزاری منظم تر و باشکوه تر از سال های گذشته سنگین تر می کند.

وی با بیان اینکه انتظار می رود دستگاه ها برنامه های شاخص و محوری را در هفته زن برگزار و از اکتفا به برنامه های معمول که از وظایف دستگاه ها در قالب سهمیه بانوان از بودجه جاری است، اجتناب کنند، افزود: خوشبختانه امسال یک درصد اعتبارات دستگاه ها در حوزه بانوان تعریف شده که 30 درصد آن سهم بانوان دستگاه و مابقی برای اجرای برنامه های ترویجی فرهنگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و معرفی الگوهای شاخص زن و مادر در جشنواره بانوی تمدن ساز لرستان

شناسایی و معرفی الگوهای شاخص زن و مادر در جشنواره بانوی تمدن ساز لرستان