مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-07سياسي

روز جمعه؛ تظاهرات همبستگی و حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار، روز جمعه 17 آذرماه در استان های مرکزی، - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار، روز جمعه 17 آذرماه در استان های مرکزی، همدان، کرمان، فارس و سمنان با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف را فریاد خواهند زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: اطلاعیه دعوت به راهپیمایی امروز قریب به دو ماه است که غزه ی قهرمان، قلب خونین جهان، عاملان بلاواسطه کشتار و جنایت رژیم تا بن دندان مسلح و صفاک صهیونیستی و حامیان غربی آنها را با مقاومت و ایستادگی جانانه به مصاف طلبیده است.

شصت روز سلاخی بی امان انسان های بی گناه، زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه خردسال ترین کودکان در خانه اول مسلمین و در مقابل چشمان تمامی جهانیان در جریان است و بزرگترین نسل کشی تاریخ در حال وقوع است.

اکنون که حقیقتِ جنایات نسل کشی مردم مظلوم غزه با نورافشانی خون پاک کودکان معصوم، از سد رسانه ای صهیونیستی عبور کرده و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جمعه؛ تظاهرات همبستگی و حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین

روز جمعه؛ تظاهرات همبستگی و حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین