مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-22اقتصادي

تهاتر اموال مازاد دولت در هرمزگان با پیمانکاران


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: برای نخستین بار املاک غیرمنقول مازاد برای طرح های اولویت دار نیمه تمام از طریق تهاتر به پیمانکار تخصیص واگذار می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: برای نخستین بار املاک غیرمنقول مازاد برای طرح های اولویت دار نیمه تمام از طریق تهاتر به پیمانکار تخصیص واگذار می شود.

مهدی دسینه امروز (یکم آذرماه)، اظهار کرد: در این روش از ظرفیت بند 6 ماده 12 آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی های دولت استفاده شده است.

وی گفت: با رأی اعضای کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت، این بسته رونق برای استان هرمزگان به تصویب رسید که با این تصمیم در تکمیل طرح 160 تختخوابی شهرستان میناب تسریع خواهد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: بر اساس قانون هر کدام از این دارایی ها یک بار برای کشف قیمت از طریق بازار سرمایه به مزایده گذاشته خواهد شد و اگر به فروش نرفت از طریق تهاتر و منوط به آخرین قیمت کارشناس رسمی دادگستری و براساس این بسته های رونق با پیمانکاران تهاتر می شود.

دسینه در این خصوص از راهبری و پیگیری های استاندار استان در زمینه تکمیل طرح های عمرانی استان قدردانی کرد و بیان داشت: مولدسازی دارایی های غیرمنقول مازاد و راکد دولت یکی از بهترین و سریع ترین روش های تامین ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر اموال مازاد دولت در هرمزگان با پیمانکاران

تهاتر اموال مازاد دولت در هرمزگان با پیمانکاران