مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-29فرهنگي

فراخوان جشنواره فیلم کودک برای فیلمنامه نویسی از کودکان غزه


فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» توسط بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

- فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی کودکان غزه توسط بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی کودکان غزه در دو بخش طرح فیلمنامه بلند و کوتاه داستانی و به منظور زمینه سازی برای ساخت آثار ارزشمند در این حوزه برای شرکت در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، منتشر شد.

با توجه به شهادت مظلومانه نزدیک به شش هزار و پانصد کودک و نوجوان فلسطینی تا هفته اول آذرماه در نتیجه حملات ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی و مقاومت و شجاعت کودکان و نوجوانان غزه در برابر دشمن، بمب و موشک، جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره های تخصصی سینمایی کشور در حوزه کودک و نوجوان، با هدف اشاعه فرهنگ مقاومت و توجه به مظلومیت کودکان فلسطین فراخوان رویداد فیلمنامه نویسی کودکان غزه را منتشر کرده است.

اضافه می شود متقاضیان شرکت در این رویداد فرهنگی و هنری می توانند از هشتم تا بیست و هفتم آذرماه سال جاری به نشانی اینترنتی https://icff.

ir/gaza-children مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل کرده، همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02166739535 تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره فیلم کودک برای فیلمنامه نویسی از کودکان غزه

فراخوان جشنواره فیلم کودک برای فیلمنامه نویسی از کودکان غزه