مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-02اجتماعي

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی سازمان راهداری و حمل ‏و ‏نقل از 14 آذر


کارت ورودی به جلسه سیمین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا - سازمان راهداری و حمل ‏و‏نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی در سال 1402 از 14 آذر قابل توزیع است.

- کارت ورودی به جلسه سیمین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا - سازمان راهداری و حمل ‏و‏نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی در سال 1402 از 14 آذر قابل توزیع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: سی اُمین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا سازمان راهداری و حمل و ‏نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی در سال 1402 در صبح روز پنجشنبه تاریخ 19 آذر ماه جاری منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون فوق صبح از ساعت 8:30 آغاز و درب های ورود به جلسه آزمون در این ساعت صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 14 آذر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان آزمون فوق برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، کد پیگیری ثبت نام و کد ملی) از کارت شرکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی سازمان راهداری و حمل ‏و ‏نقل از 14 آذر

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی سازمان راهداری و حمل ‏و ‏نقل از 14 آذر