مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 19:252023-11-23فرهنگي

آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در استان کرمانشاه


آیین اختتامیه بیستمین همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در زبان و ادبیات فارسی ، امروز پنج شنبه 2 آذرماه در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد.

- مرتضی سعیدی زاده مدیرعامل ستاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) امروز پنجشنبه 2 آذرماه در اختتامیه همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در زبان و ادبیات فارسی که در تالار وحدت استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در بیستمین دوره از جشنواره امام رضا(ع) 16 اقدام ادبی و 14 اقدام علمی پژوهشی شکل دادیم.

وی افزود: بنای بنیاد بر این است که بتواند پشتوانه نظری و علمی جشنواره ها را در عرصه هنری فرهنگی از همایش های علمی پژوهشی که برگزار می شود را تغذیه کند.

  مدیرعامل ستاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) تصریح کرد: این همایش مبتنی بر استفاده از جریان علمی برای جریان سازی در حوزه ادبیات فارسی در حوزه بازنمایی رسانه ای امام رضا(ع) در فضای کودک و نوجوان تعریف شده است.

وی ادامه داد: در این همایش که ابعاد مختلفی داشت آثار متعددی به دبیرخانه ارسال که برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.

سعیدی زاده ضمن تأکید بر لزوم افزایش محورهای این همایش در دوره های بعد خاطرنشان کرد: امیدواریم با توسعه نظری با استقبال استان ها و دانشگاه های مختلف که در دوره های آینده برگزار می شود مدیریت محتوا و جریان های علمی طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در استان کرمانشاه

آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در استان کرمانشاه