مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-18اجتماعي

پایداری سرما در زنجان


وزش باد و دمای شبانگاهی زیر صفر پدیده غالب جوی مناطق مختلف استان تا پایان هفته جاری است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد و دمای شبانگاهی زیر صفر پدیده غالب جوی مناطق مختلف استان تا پایان هفته جاری است.

محمدرضا رحمان نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری بوده و پوشش ابرها در شهرستان طارم بیشتر است.

وی تصریح کرد: این شرایط گاهی با وزش باد همراه خواهد شد و تا آخر هفته جاری سامانه بارشی فعالی در استان پیش بینی نشده است و تنها امروز بارش های خفیف و محلی را در ارتفاعات استان شاهد خواهیم بود.

رحمان نیا با بیان اینکه کماکان روزهای آینده نیز هوای سردی در استان مستقر خواهد بود، افزود: زنجانی ها که از وسایل گرمایشی گاز سوز استفاده می کنند به جهت وزش باد اقدامات حفاظتی و ایمنی را رعایت و در خصوص باز بودن مسیر دودکش ها و سقوط نکردن لوله های بخاری اطمینان حاصل کنند.

این مسئول با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان صفر و 18 درجه، ابهر صفر و 14، خرمدره سه و 17 درجه، آببر پنج و 20 درجه، سلطانیه 2 و 16 درجه، قیدار یک و 14 درجه و ماهنشان سه و 18 درجه سانتیگراد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری سرما در زنجان

پایداری سرما در زنجان