مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-25پزشكي

علت های روانی بروز خشونت در کودکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرالله منصوری، روانشناس و مشاور خانواده اظهار کرد: پرخاشگری و عصبانیت در کودکان دلایل مختلفی دارد، - روانشناس و مشاور خانواده گفت: پرخاشگری و عصبانیت در کودکان دلایل مختلفی دارد و برخی از این عصبانیت ها به دوران جنینی کودک باز می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرالله منصوری، روانشناس و مشاور خانواده اظهار کرد: پرخاشگری و عصبانیت در کودکان دلایل مختلفی دارد، برخی از این عصبانیت ها به دوران جنینی کودک باز می گردد.

زمانی که مادر در دوران بارداری با انواع اضطراب های خواسته و ناخواسته درگیر است، این استرس ها به جنین نیز منتقل شده و پس از به دنیا آمدن اثرات خود را روی کودک می گذارد.

وی تنش و درگیری افراد خانواده و به خصوص والدین را بی تاثیر ندانست و افزود: در بعضی موارد کودک به دلیل تنش، درگیری و دعوا میان پدر و مادر آرامش و تمرکز نداشته و درنتیجه حوصله ای برای درس خواندن، کتاب خواندن و .

را ندارد و به مرور زمان دچار مشکل پرخاشگری می شود.

این روانشناس و مشاور خانواده با بیان اینکه گاهی توجه بیش از حد به فرزند موجب خشونت کودکان می شوند، ادامه داد: تعدادی از بچه ها برای رسیدن به خواسته های خود گاهی از گریه، داد، شیون، هتاکی، مشت و لگد به پدر و مادر استفاده می کنند تا به هدفش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت های روانی بروز خشونت در کودکان

علت های روانی بروز خشونت در کودکان