مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-26سياسي

آغاز رسمی کاشت یک میلیارد درخت از 11 آذرماه در استان سمنان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: از 11 آذرماه امسال، طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در این استان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان صبح امروز در سومین جلسه ستاد هماهنگی مدیران اداره کل در سالن جلسات شهید نقاشیان از آغاز رسمی طرح کاشت یک میلیارد درخت در استان سمنان در نیروگاه شهید باکری خبر داد و گفت: از شنبه، 11 آذرماه 1402 طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در استان سمنان را آغاز می کنیم.

وی گفت: در این مدت نشست های مختلفی را با معاونت عمرانی استانداری سمنان، مدیران دستگاه های اجرایی، صدا و سیما و تشکل های مردم نهاد داشتیم و مقرر شد نهایت همکاری را با این طرح تا پایان سال جاری داشته باشند.

وی از مدیران شهرستانی خواست نهایت همکاری را با گروه های تلویزیونی داشته باشند و تأکید کرد: استفاده از رسانه ملی بهترین روش برای تبدیل فرهنگ کاشت درخت به فرهنگ عمومی است.

مرادی حقیقی با بیان اینکه کاشت درخت باید در رسانه ملی صدا و سیما، خبرگزاری ها و روزنامه ها، هفته نامه های استانی تبلیغ شود، خاطرنشان کرد: تمام مراحل این طرح اعم از تولید، انتقال، کاشت نهال و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسمی کاشت یک میلیارد درخت از 11 آذرماه در استان سمنان

آغاز رسمی کاشت یک میلیارد درخت از 11 آذرماه در استان سمنان