مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-23سياسي

بازدید وزیر علوم و معاون اجرایی رییس جمهور از موزه ملی علوم و فناوری ایران


معاون اجرایی رییس جمهور به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران و معاونان وزارت علوم روز چهارشنبه از پروژه در حال احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری _ فرهنگی عباس آباد بازدید کردند.

- معاون اجرایی رییس جمهور به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران و معاونان وزارت علوم روز چهارشنبه از پروژه در حال احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری _ فرهنگی عباس آباد بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، علی خیرالدین مشاور وزیر علوم در امور عمرانی، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و جمعی از مدیران ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران شرکت های پیمانکار و مشاور پروژه به همراه سیف اله جلیلی رییس موزه، معاونان و مدیران این مجموعه با حضور در ساختمان در حال احداث موزه ملی علوم و فناوری ایران از روند پیشرفت فیزیکی آن بازدید کردند.

در این بازدید جلیلی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، گزارشی از پروژه در حال ساخت موزه را ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که فاز بخش غربی موزه به زودی قابل بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر علوم و معاون اجرایی رییس جمهور از موزه ملی علوم و فناوری ایران

بازدید وزیر علوم و معاون اجرایی رییس جمهور از موزه ملی علوم و فناوری ایران