مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 06:402023-12-20سياسي

امیرعبداللهیان: سیاست خارجی ایران به قطب و یا محور خاصی گره نخورده است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت در سیاست خارجی همسایه محور، از پیشران های مختلفی نظیر قدرت گفتمانی نظام و نیز توانایی کشور در حوزه علم و فناوری، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت در سیاست خارجی همسایه محور، از پیشران های مختلفی نظیر قدرت گفتمانی نظام و نیز توانایی کشور در حوزه علم و فناوری، قدرت نرم و توان و قدرت بازدارنده دفاعی بهره می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک هم اندیشی پژوهشگران شرکت کننده در همایش بین المللی مطالعات منطقه ای، سیاست آسیایی و همسایگی جمهوری اسلامی ایران ، با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و برخی از مدیران ارشد این وزارتخانه در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.

مجیدی رییس پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر علمی این همایش در ابتدای این نشست گزارشی کوتاه از اهداف و برنامه های این همایش و مباحث پژوهشی مطرح شده توسط پژوهشگران شرکت کننده در نشست های آن ارائه کرد.

سپس تعدادی از اساتید، صاحبنظران و پژوهشگران شرکت کننده به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این نشست مشترک، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ضمن تشکر از برگزاری این همایش و پرداختن به سیاست همسایگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: سیاست خارجی ایران به قطب و یا محور خاصی گره نخورده است

امیرعبداللهیان: سیاست خارجی ایران به قطب و یا محور خاصی گره نخورده است