مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-06سياسي

تحقق عدالت نقش مهمی در خنثی سازی جنگ های ترکیبی دارد


نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: تحقق و عینیت یافتن عدالت نقش مهمی در خنثی سازی جنگ های ترکیبی علیه انقلاب اسلامی دارد به گونه ای که امام راحل راه مقابله با آمریکا را  خدمت به مردم عنوان می کردند.

- نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: تحقق و عینیت یافتن عدالت نقش مهمی در خنثی سازی جنگ های ترکیبی علیه انقلاب اسلامی دارد به گونه ای که امام راحل راه مقابله با آمریکا را  خدمت به مردم عنوان می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد مقدس، نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم روز دانشجو که امروز با حضور رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: در زمانه ای که فتح خون بر شمشیر در سرزمین فلسطین بار دیگر وعده الهی پیروزی مستضعفین را به رخ جهانیان می کشد و عدم توانایی قدرت های مادی و پوشالی را در تغییر تقدیر الهی نشان می دهد هم زمان درس عبرت مهمی را برای کسانی که بر مردم و به نام مستضعفین حکمرانی می کند، یادآوری می دارد.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه نزدیک قله ایم، خستگی ممنوع و بن بستی در حل مسائل کشور نداریم، عنوان کرد: فصل جدیدی را در ایجاد انگیزه برای پیشبرد اهداف به روی تمامی مسئولین و مردم گشودند و تعابیر رهبری برای دولت سیزدهم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت نقش مهمی در خنثی سازی جنگ های ترکیبی دارد

تحقق عدالت نقش مهمی در خنثی سازی جنگ های ترکیبی دارد