مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-22بين الملل

رؤسای فراکسیون های پارلمانی الجزایر: حماس «تروریست» نیست


رؤسای فراکسیون های پارلمانی الجزایر خطاب به سفیر آمریکا در این کشور اعلام کردند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و گروه های مقاومت فلسطینی «تروریست» نیستند.

- رؤسای فراکسیون های پارلمانی الجزایر: حماس تروریست نیست رؤسای فراکسیون های پارلمانی الجزایر خطاب به سفیر آمریکا در این کشور اعلام کردند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و گروه های مقاومت فلسطینی تروریست نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رؤسای فراکسیون های پارلمانی الجزایر در جریان دیدار با سفیر آمریکا در این کشور مخالفت خود را با تروریستی خواندن جنبش حماس و گروه های مقاومت فلسطینی و جانبداری واشنگتن از اشغالگران صهیونیستی اعلام کردند.

براساس نوشته روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم، این دیدار در چارچوب گفت وگو با سفرای کشورهای غربی برای اعلام مخالفت با جانبداری دولت های غربی از اشغالگران در جنگ علیه فلسطینیان انجام شد.

شرکت کنندگان در این دیدار با صدور بیانیه ای اعلام کردند که هدف از انجام این گفت وگو توقف تجاوزات شنیع رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و اعتراض به جانبداری آمریکا از این رژیم و یادآوری وظایف و نقش ایالات متحده در توقف حملات علیه این باریکه و همچنین اعمال فشار برای سرعت بخشیدن به ورود کمک ها و امدادرسانی ها به این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤسای فراکسیون های پارلمانی الجزایر: حماس «تروریست» نیست

رؤسای فراکسیون های پارلمانی الجزایر: حماس «تروریست» نیست