مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-11اقتصادي

تعدیل نیرو در بوش


بوش اعلام کرد که این شرکت تامین کننده خودرو باید تا سال 2025 تا 1500 شغل را در دو سایت آلمانی خود کاهش دهد تا سطح کارکنان را با تغییر تقاضا و فناوری در بخش خودرو تطبیق دهد.

- بوش اعلام کرد که این شرکت تامین کننده خودرو باید تا سال 2025 تا 1500 شغل را در دو سایت آلمانی خود کاهش دهد تا سطح کارکنان را با تغییر تقاضا و فناوری در بخش خودرو تطبیق دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سخنگوی بوش گفت: ما باید مانند سایر شرکت ها، سطح اشتغال را با وضعیت سفارش، تغییرات ساختاری و نفوذ فناوری های آینده به بازار تنظیم کنیم و به تعدیل ظرفیت تا 1500 پرسنل در زمینه های توسعه، مدیریت و فروش تا پایان سال 2025 نیاز داریم.

کاهش نیروی کار اولین بار توسط روزنامه هفتگی صنعت Automobilwoche گزارش شد.

بوش اعلام کرد که در تلاش است تا از طریق انتقال کارکنان به بخش های دیگر، بازنشستگی پیش از موعد یا توافق نامه های اخراج داوطلبانه به این هدف دست یابد و افزود که این گروه در حال مذاکره با شورای کار بر سر جزییات است.

طبق گزارش رویترز، این شرکت همچنین افزود که ما در آغاز سال با چالش های بسیار بزرگ تری از آنچه انتظار می رفتیم، روبه رو هستیم و اگر بخواهیم با محصولات جدید و طیف وسیعی از اقدامات آموزشی، سطح اشتغال خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم، باید این را با وضعیت سفارش در برخی مناطق تنظیم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل نیرو در بوش

تعدیل نیرو در بوش