مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:112023-11-27پزشكي

ماجرای اسب کُشی در رباط کریم چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، روز گذشته عکس و فیلم هایی مبنی بر پیدا شدن لاشه اسب در کنار سطل زباله ای در شهرک آبشناسان رباط کریم در فضای مجازی منتشر شد که باعث نگرانی مردم منطقه شده است.

در این عکس و فیلم ها، سم، سر و پوست یک یا دو راس اسب ذبح شده در کنار یک سطل زباله دیده می شود که مشخص نیست توسط چه کسانی در این محل رها شده است.

از نظر اسلام خوردن بعضی مواد غذایی مکروه و یا حرام می باشد.

این مواد غذایی برای بدن عوارض و مضراتی دارد که خوردن آن ها توصیه نمی شود.

در مذهب شیعه خوردن گوشت جانورانی مانند اسب، قاطر و خر مکروه است و خوردن گوشت این چهارپایان در بین مردم ایران رایج نیست اما هر از چند گاهی سودجویان، به طور غیرقانونی اقدام به ذبح و فروش گوشت خر و اسب می کنند که باعث نگرانی مردم می شود.

حمید عزیزی رییس اداره دامپزشکی شهرستان رباط کریم در پی انتشار این خبر اظهار کرد: بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی فورا نیروهای دامپزشکی به محل اعزام شده و متوجه وجود لاشه اسب در کنار یک سطل زباله در محله آبشناسان می شوند.

دوربین های مداربسته و رستوران های مشکوک پایش می شوند وی با اشاره به اینکه در تحقیقات ابتدایی مورد مشکوکی که نشان بدهد این حیوان توسط چه کسی و در کجا ذبح شده مشاهده نشد، گفت: پیگیری برای کشف جزییات این ماجرا ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اسب کُشی در رباط کریم چیست؟

ماجرای اسب کُشی در رباط کریم چیست؟