مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-13اجتماعي

احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه شیراز


شهردار شیراز از احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه خبر داد و گفت: با دریافت مجوزها، به دنبال احیای این محور گردشگری و تاریخی هستیم.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز از احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه خبر داد و گفت: با دریافت مجوزها، به دنبال احیای این محور گردشگری و تاریخی هستیم.

محمدحسن اسدی امروز، 22 آذرماه در میز خدمت حسینیه سیدالشهدا در شهرک شهید مطهری شهرداری منطقه 5 شیراز بیان کرد: امروز از چند ده متری زیرزمین تا ارتفاعات شهر شیراز، خادمان شما در شهر شیراز در حال ارائه خدمات رسانی به مردم هستند.

وی درباره احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه بیان کرد: با دریافت مجوزها، به دنبال احیای این محور گردشگری و تاریخی هستیم تا یک میدان گاه شهری را ایجاد و احیا کنیم.

شهردار شیراز درباره حجم و موقعیت جغرافیایی پروژه های شهرداری شیراز افزود: در شرق شیراز بزرگراه شهید استوار در حال تکمیل است، در غرب شیراز 55 متری هاشمی رفسنجانی، در شمال به غرب شیراز بزرگراه شهید سلیمانی در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه در این شهر هم زمان 3 خط مترو در حال انجام است، تصریح کرد: ما معتقد هستیم که شهر شیراز باید برای مردم بهترین جای بهتری برای زندگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه شیراز

احیای میدان توپخانه در پروژه زندیه شیراز