مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-07حوادث

توقیف 2 شناور سوخت قاچاق در آبهای قشم


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف 2 فروند شناور حامل 210 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های جزیره قشم و دستگیری 14 قاچاقچی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران دریابانی پس از شناسایی 2 فروند شناور لنج حامل 210 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های جزیره قشم، نسبت به توقیف آن ها اقدام کردند.

وی همچنین با اعلام دستگیری 14 نفر در این رابطه، افزود: قاچاقچیان قصد داشتند با ایجاد تغییر در ساختار این شناور ها و تعبیه مخزن اضافه در عرشه، محموله های سوخت را به کشور های حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری مأموران، شناور های مورد نظر، شناسایی و توقیف شدند.

قاچاقچیان سوخت را به دریا ریختند رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران برای پاک کردن صحنه جرم و گریز از پیگرد قانونی مبادرت به تخلیه بخشی از سوخت های قاچاق در دریا کرده اند، تصریح کرد: با توجه به آسیب به محیط زیست در نتیجه اقدام آنها، پرونده زیست محیطی نیز در این خصوص تشکیل شده است.

وی در ادامه بیان کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت های مهم و مورد پیگیری مستمر در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و بر این اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 2 شناور سوخت قاچاق در آبهای قشم

توقیف 2 شناور سوخت قاچاق در آبهای قشم